Everyday Everyway - Nightshade

Van het patroon Everyday Everyway, is dit de tweede tas die ik maakte. 
De stoffen zijn uit de serie Everyway Deja Vu van Tula Pink.
Het is een grote tas, een flink stuk groter dan de Bowl Me Over.
Het patroon wordt aangeboden als babytas. Maar ik vind het ook een lekkere tas om mee te nemen als je gaat shoppen, want hier kan heel veel in.
Het is een leuk patroon om te maken en niet moeilijk. 
Wel heb ik het patroon wat aangepast. 
Zo heb ik van de open vakken, zoals in het patroon beschreven, ritsvakken gemaakt. 
Voor een tas vind ik het prettiger als je vakken aan de buitenkant kan afsluiten.
 
De voorkant van de tas. Hier aan de voorkant is een vak met rits gekomen. De extra stofrand, zoals in het patroon beschreven, heb ik op het vak weggelaten. 
Het kopje patroon op de stof is zo groot, dat het anders niet mooi zou uitkomen op de tas.

Ook de achterkant heeft een ritsvak gekregen. De kopjes van de meiden heb ik met de vrije hand doorgequilt.

De medaillons op de stof stonden wat strak naast elkaar, er bleef weinig roze stof over. Maar het was net genoeg om een accent aan de zijkant van de tas mee te geven.


Aan de zijkanten zijn de vakken open, handig voor een flesje water.

En een regenboogrits in streepjesstof.

De grote vakken aan de voor- en achterkant van de tas.

En een schouderpad toegevoegd aan de draagriem.

Aan de binnenkant is een groot meshvak met rits gekomen.

En aan d e andere kant drie vakken. Er is veel ruimte in deze tas.

De onderkant heeft tassenvoetjes gekregen.

En ook deze tas kreeg een engeltje mee.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.