Clam Up - Everglow Olifantjes en Hippo's

 Deze Clam Ups maakte ik voor mijn buurmeisjes die op vakantie gingen, en jongedames kunnen natuurlijk wel een leuke toilettas gebruiken. 

Wat zijn deze stoffen leuk. Echt iets voor meiden.

De roze olifantjes maakte ik voor het jongste zusje. Lekker roze.

Bij deze Clam Up maakte ik geen extra bies om de rits. De rits heeft zelf al leuke streepjes stof.
De regenboogrits heeft lekkere snoepjes kleuren en een hartje als ritsrunner hoort daar natuurlijk bij.

De binnenkant heeft een bijbehorende stof gekregen uit dezelfde serie.

En het engeltje maakt het af, in het roze natuurlijk.

Voor het oudste zusje maakte ik de toilettas met de nijlpaarden. Deze stoft past wel heel goed bij toilettassen. Ik koos niet voor de roze variant van deze stof maar de zeegroene, wat haar lievelingskleur is.

Ook hier aan de binnenkant een bijbehorende stof uit dezelfde serie.

Deze Clam Up heeft geen regenboogrits gekregen, die paste met de kleuren hier niet zo goed bij. Maar wel een mooie rits in zeegroene streepjes. 
En natuurlijk een engeltje in bijpassende kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.