Mini Maker Case - HomeMade

 

 Het patroon van dit leuke tasje is een gratis te downloaden patroon van Lillyell Stitchery en het heet Mini Maker Case. In het patroon staat dat deze ook kan worden gebruikt voor het opbergen van een mini strijkijzer. Maar natuurlijk ook handig voor andere dingen bij je naaimachine.
Het patroon iets aangepast. Zo heb ik niet de voorgeschreven Pellon gebruikt als versteviging, maar de foam Style-Vil. Hier had ik nog genoeg restjes over van eerdere projecten om dit tasje te maken.
Ook de stoffen uit de serie HomeMade zijn restjes van eerder gebruik.

Het opbergtasje is 20 cm breed x 10 xm diep x 11 cm hoog.

Alle delen heb ik doorgequilt, als je Pellon gebruikt of fast2fuse, dan hoeft dat niet.


Bij de stof passende ritsrunners.

Voor de foto heb ik mijn mini strijkijzer er in geplaatst.


 

 

 

Het patroon voor dit tasje is een gratis te downloaden patroon van, lillyella stitchery, mini maker case, te vinden op lillyella.com
Ook in dit patroon wordt het tasje gebruikt voor een mini strijkijzer. Maar



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.