Breitas - Dragon Your Feet

 Voor in de avond het breien weer eens opgepakt. 
Maar poezen en bollen wol gaat niet echt lekker samen.
Daarom een breitas gemaakt, de patroon basis is een Cath All Caddy. 
Ik heb deze zowel in de hoogte breedte en diepte aangepast.
De bovenkant sluit met een rits, de Catch All Caddy is open aan de bovenkant. 
Maar ja, dan zouden de poezen lekker in de tas gaan pitten.
De open vakken aan de buitenkant van de tas heb ik ritsvakken van gemaakt. 
De tas is groot geworden, maar alles kan er dan ook in. Alle maten breinaalden, de bollen wol voorraad, patroonboeken en het breiwerk. De kleine vakjes zijn ideaal voor de toerentellers, kabelnaaldjes e.d.
 
De voorkant van de tas met de mooie libellenstof.

Hier kan je goed zien dat de tas dieper is geworden.

Ook de achterkant heeft een groot ritsvak gekregen.


De grote vakken aan de voor- en achterkant van de tas.

Aan de binnenkant van de tas is aan een kant een groot ritsvak gekomen.

Hier passen alle breinaalden goed in.

Aan de andere zijkant een lager, open vak voor de breipatronen.

Hier liggen nog zes knotten wol, voor- en achterpand en de half afgebreide mouwen in.
Er kan nog veel meer bij.
Ritsrunners met bolletjes wol kon ik niet vinden. Maar deze naaimachientjes vond ik net zo leuk.

En ook deze tas kreeg een engeltje.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.