Bowl Me Over - Moongarden Libelle Dawn

 Van deze stof maar dan in het roze maakte ik eerder een Bowl Me Over. En omdat ik stof over had, deze ook gemaakt in de groene variant.
 
Ook in deze kleuren is de tas mooi.

De achterkant van de tas.

De achterkant heeft een groot ritsvak.

Ook op de zijkanten staan de libellen en op de ritsstroken loopt het patroon mooi door.

Aan de voorkant sluit de flap met een magneet.

En ook aan de binnenkant loopt het patroon mooi door. Ook als je de flap opendoet.

En voor het draaggemak kreeg ook deze schouderriem een schouderpad.
 

Een binnenkant kreeg een meshvak met rits.

De andere binnenkant een laag meshvak in tweeën gedeeld, afgewerkt met vouwbaar elastiek.

En zo ziet het eruit als je de tas van binnen bekijkt.
 
Ook op de bodem loopt het patroon in de samen genaaide delen mooi door.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.