Op verzoek weer een Ultimate Travel Bag gemaakt

 Voor Mabel maakte ik eerder een Bowl Me Over tas met de stoffen uit de serie Linework van Tula Pink.
Verleden week zag Mabel de foto's van de Ultimate Travel Bag, die ik voor Sue in het Verenigd Koninkrijk maakte.
Zij vond deze ook zo mooi, dat ze graag wilde dat ik deze ook voor haar zou maken in dezelfde stoffen als voor haar Bowl Me Over tas.
Een groot compliment voor mijn werk als je nog een tas voor iemand mag maken.

De tas bestaat uit meer dan 80 onderdelen. 

Een groot aantal Wonder clips is echt niet overbodig.

Soms is het even behoorlijk schuiven en sjorren om het goed onder de naaimachine te krijgen.

En dan is hij klaar. Ik vind hem heel geslaagd.

De tas heeft aan de voorkant een ritsvak.

Achter het ritsvak zit nog een open vak.

De achterkant van de tas.

De achterkant van de tas heeft ook een open vak.

En daarvoor zit een strook zodat de tas over een rolkoffer past.

Aan beide zijkanten zit een open vak waarin de draagriem met schouderpad kan worden opgeborgen.

En ook voor deze tas de leuke regenboogritsen met runners gebruikt. 
Ook de hardware voor de draagriem is in regenboogkleuren.

Ook voor deze tas was het weer even puzzelen om de stof zo te snijden dat ze aan beide kanten van de rits gelijk zijn. Als je goed kijkt zie je in het midden een naad lopen waardoor de stoffen mooi gespiegeld uitkomen.

Een onderkant van een tas zie je eigenlijk nooit. Maar ik vind dat deze ook mooi mag zijn. Ook hier zijn de pauwen mooi gespiegeld. En de tas heeft voetjes gekregen.

Ook voor de binnenkant van deze tas de zebrastof uit dezelfde serie gebruikt, het is gemakkelijker om je spulletjes terug te vinden met een lichte stoffen binnenkant dan bij een donkere.
Aan een kant zijn drie vakken gekomen van meshstof.

En aan de andere binnenkant is een groot meshvak met een regenboogrits.
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.