Clam Up-toilettassen uitgevoerd in Linework stoffen

Van Mabel kreeg ik de vraag of ik voor haar tassen, die ik eerder maakte, de Clam Up tasjes wilde maken uitgevoerd in dezelfde stoffen. En natuurlijk wilde ik dit.
Alle tasjes hebben een ander stofje gekregen uit dezelfde serie als de pauwen. Zouden ze dezelfde stof hebben, dan grijp je altijd het verkeerde tasje. Door ze een ander uiterlijk te geven, onthoud je gemakkelijker wat erin zit. En het ziet er ook nog eens leuk uit.

De pauwen leenden zich mooi voor het grootste tasje.
Ieder tasje heeft een kleur rits gekregen wat bij de stof past.

De tasjes passen goed in elkaar als je ze niet gebruikt.

En dan zijn er vier leuke toilettassen. Of waar je ze dan ook voor wilt gebruiken.

De grootste tas kreeg de zebra's als binnenvoering en de leuke regenboogrits.

Het tweede tas je is uitgevoerd met een lemur of zoals wij ze noemen, ringstaartmaki.
Dit tasje is net groot genoeg om de maki in het midden te plaatsen.

En de binnenkant is uitgevoerd met de Mineral stof uit dezelfde serie.

Ook het pandabeertje kon net aan geplaatst worden op het derde tasje.

Ook het pandatasje is gevoerd met de Lil' Stinker stof, het stinkdiertje uit dezelfde serie.

Het kleinste tasje van deze vier, uitgevoerd in de hexie stof die ook in de tassen van Mabel zijn verwerkt.

Deze heeft ook aan de binnenkant de ringstaartmaki stof.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.