Etui en laptophoes voor mijn lief gemaakt

 Manlief vroeg of ik voor hem ook een laptophoes wilde maken, niet zo'n hele dikke en grote als die van byAnnie. Maar een hoes die net genoeg bescherming bied als hij de laptop meeneemt in zijn rugtas.
Natuurlijk wilde ik dit doen. De stoffen hiervoor heeft hij zelf uitgekozen.
Nadat ik deze klaar had, wilde hij ook graag dat ik een etui maakte voor zijn nieuw meetapparaat.
Van de etui die bij het apparaat hoorde  werd je niet echt vrolijk van. 
Deze bood te weinig bescherming en man had liever een flap in het midden van het etui, zodat het schermpje geen krassen opliep van de kabels e.d. maar dat deze gescheiden konden worden. En verder hoefde er geen vakken of iets dergelijks bij te komen. 
Wel moest het etui wat hoger worden. Dat werd meteen een stuk gemakkelijker, want van beide, zowel van de laptophoes en van het etui had ik geen patroon.
Alles goed opgemeten en aan de gang gegaan. En het werkte goed uit.
Manlief is blij met zijn laptophoes en met het etui voor het meetapparaat.
Zo blij dat ik voor zijn andere laptop ook een hoes mag maken.
Maar dat doe ik graag.

De stoffen zijn uit de 100Years serie van Andover Fabrics.
Het meetapparaat aan de ene kant van het etui gescheiden door de flap waarin ook foam is verwerkt.
Zo is het schermpje beschermd tegen krassen.

En aan de andere kant van de flap de kabels e.d. 

Ook de regenboogrits past mooi bij deze stoffen.

De verschillende stoffen uit de serie.

En de laptophoes, heel eenvoudig van patroon.
 
Voor de binnenkant andere stof gekozen uit de serie. De flap sluit d.m.v. klittenband.

De leuke stoffen bij elkaar.

En zeg nu zelf, het nieuwe etui ziet er toch heel wat vrolijker uit in deze uitvoering.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.