Travel Essentials 2.0 - Giraffen

 De nieuwe stoffen uit de serie Moonglow van Tula Pink kwam verleden week binnen. Maar ik had nu pas tijd om er wat mee te doen.
Ik heb een Travel Essentials 2.0 gemaakt, patroon van byAnnie, stoffen van Tula Pink Everglow, deze stof heet "Neck for Days". Deze heb ik voor mijzelf gemaakt, en gaat binnenkort mee op reis. 
Vaak heb je in badkamers van hotels, zeker die hele moderne badkamers, amper plek bij de wastafel of kom voor je spulletjes neer te zetten. 
Deze toilettas, zo zal ik hem maar noemen is dan handig om op te hangen. Vaak zijn er wel haken aan deuren of iets anders waaraan je wat kan ophangen.
Een leuk patroon om te maken en te naaien, je hebt maar heel weinig dikke delen onder de machine. En het patroon is zeker voor beginners goed te doen.
Deze heb ik aan een kast opgehangen, en om een indruk even gevuld met wat toiletspulletjes.

Natuurlijk koos ik voor de paarse variant aan giraffen voor deze toilettas.

De zijkant, deze geeft ook goed de diepte aan van het vak aan de binnenkant.

Kleurig is het zeker.

De tas wordt in drieën opgevouwen.

Even aan de kast opgehangen om alle opbergvakken goed te kunnen zien.
 

En wat gevuld met toiletspulletjes.

En dit is de achterkant.

Twee vinylvakken en een vak van meshstof. En dan nog het grote vak.

Het grote vak aan de binnenkant.

Er kan aardig wat in opgeborgen worden.
 
De bovenkant van het binnenvak.

En op de voorkant staan natuurlijk ook de leuke giraffen.

Aan de buitenkant is ook een groot vak, hierin zit de hangstrip verborgen als je deze niet gebruikt.

De hangstrip wordt aan de musketonhaak vastgezet om deze op te hangen.

Het meshvak met rits aan de binnenkant van de toilettas.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.