Clam Up-Moongarden Kabloom Dusk

 Weer wat Clam up etuis gemaakt. De stof met de bloem komt uit de serie Moon Garden, en die van de andere twee etuis komen uit de serie Parisville van Tula Pink.
Die met de bloem maakte was een verjaardagscadeautje voor iemand die veel van pioenrozen houdt.
En de twee met de bogenstof maakte ik op verzoek met deze stof.
Dit is de grootste maat etui uit de serie. 


De stof voor de binnenkant heb ik voor dit etui gelamineerd. Dit was voor het eerst dat ik stof lamineerde. Het ging goed. Het houdt de binnenkant mooi schoon en voorkomt het lekken van vloeistoffen. Maar ik kan niet zeggen dat ik het prettig vind om hiermee te naaien. Het kraakt nogal en voor het gevoel is het net plastic wat je aan het verwerken bent.

Ik kreeg een verzoek of ik twee etuis wilde maken van deze stof. Tuurlijk wilde ik dit doen.

En bij deze stof komt de regenboogrits wel heel mooi tot zijn recht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.