Travel Essentials 2.0 - Hippo's

 "My hippos don't lie", is de naam van deze stof, en komt uit dezelfde serie soffen, Moonglow, als die van de giraffen die ik gebruikte bij de eerste Travel Essentials.
Hij is verder helemaal hetzelfde geworden, alleen heb ik aan de voorkant een bies gezet  aan de rits. Deze is donkergrijs en geeft een leuke breking tussen de kleuren groen.
En ik heb gekozen om de stoffen door te quilten met een golf patroon. Ik vond dit wel mooi bij de hippo's passen.
 
Voor deze tas koos ik voor een regenboogritsen  met goudkleurige hartjes en bloemetjes voor de  ritsrunners.


Het tassenband in dezelfde kleur als de stoffen maakt het plaatje af.

Een kijkje aan de binnenkant.

Het grote meshvak.

Ook hier wordt de ophangstrip keurig opgeborgen in het vak.


Hier is goed de leuke rits met streepjes te zien.


En het grote vak met rits aan de voorkant van de toilettas.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.