Snapshot

Van Dorien, eigenaresse van de webshop Quiltboutique, kreeg ik het verzoek of ik van een nieuw patroon van byAnnie tassen wilde maken voor de Patchwork & Quiltdagen in Rijswijk.
En natuurlijk wilde ik dit doen, het is toch wel heel leuk als je tassen te zien zijn op een beurs.
 
Het nieuwe patroon bestaat uit een clutch tas die in twee verschillende afmetingen gemaakt kan worden. Zowel met als zonder draagriem.
Dorien stuurde de stoffen op, allemaal uit de serie Moon Garden van Tula Pink. 

Deze, en een aantal andere tassen die ik gemaakt heb, zijn te zien op de beurs, waarvan sommige te koop zijn. En natuurlijk ben ik hier ook.
De Pachtwork & Quiltdagen zijn van 13 t/m 15 april in de de Broodfabriek Rijswijk.

De maten van de kleine tas is 16.5 tot 22.5 cm hoog x 29 cm. breed en 6 cm. diep.
De grote tas is 21.5 tot 30 cm. hoog x 33 cm. breed en 6 cm. diep.
 
De flap sluit met een dubbele magneetsluiting. Deze tas heeft een draagriem gekregen.

Als je de flap omhoog slaat is de tas een heel stuk hoger.

De achterkant heeft een binnenvak met rits.

En zo ziet de achterkant met de flap omhoog eruit.

Ook aan de binnenkant van het ritsvak staan de mooie pioenrozen.

De binnenkant heeft drie vakken met vouwbaar elastiek afgezet. Hier kunnen ook veel spulletjes in opgeborgen worden.

En de onderkant van de tas.

De kleine tas heeft meer het formaat van avondtas. Deze tas heeft geen draagriem gekregen maar is voor de rest hetzelfde als de vorige tas, alleen kleiner.

De voorkant als de flap omhoog staat.

De mooie achterkant, ook met ritsvak.

Ook hier drie binnenvakken met vouwbaar elastiek afgezet.

En ook in het ritsvak komt de slangenkop om een hoekje kijken.

De bodem van de kleine tas.






 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.