Bowl Me Over-Dragon Your Feet

 Zo heet de stof die ik voor deze tas heb gebruikt, Dragon Your Feet en de kleur is Dusk. 
De stoffen komen uit de serie Moon Garden van Tula Pink.
Dit is wel een van mijn favoriete stof en kleurstelling.
De tas heb ik al vele keren eerder gemaakt. Maar het is een leuk patroon om te maken, en door verschillende stoffen te gebruiken ontstaat er steeds weer een andere tas.

Je krijgt gewoon zin in het voorjaar als je deze tas ziet.  De stof doet mij denken aan Art Deco stoffen. Daar heeft het wel wat van weg.

Ook de stof waarover de flap valt komt uit dezelfde serie en kleurt er heel mooi bij. De biezen zijn uit de serie Tiny Dots and Stripes.

Achterkant van de tas met de mooie Libelles, je zou niet zeggen dat deze op draakjes lijken.
 
Ook aan beide zijkanten staan de Libelles.

Aan beide kanten van de rits lopen de draakjes door.

De voorflap sluit met een magneet, die achter de stof is verwerkt. Je ziet er alleen het gestikte vierkantje aan de binnenkant van de flap ervan.

De bodem van de tas. Ik heb de stoffen door laten lopen naar beide zijkanten van de tas.

Het grote vak aan de achterkant heeft een mooie regenboogrits gekregen met regenboog hartjes als ritsrunners.

Ook de tas sluit met een regenboogrits, hier heb ik ook de leuke regenbooghartjes aan bevestigd.

De tas is gevoerd met Tula's Fairy Dust stof. Heeft aan een kant een groot Meshvak met rits en aan de andere kant twee lage vakken van Mesh stof.

En ook voor deze tas een schouderstuk gemaakt voor de schouderriem. Dat maakt het dragen van de tas een stuk plezieriger.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.