Travel Case for Mini Iron - Besties

 Dit patroon is nu eens niet van byAnnie, maar van Minky Kim.
Ik zag dit patroon op een Facebookpagina waar reclame werd gemaakt voor de nieuwe Osilo strijkijzers, ontworpen door Tula Pink, de buitenkant kleuren dan.
Hier zag ik dit schattige opbergtasje voor een mini strijkijzer. Ik had het patroon snel gevonden en gemaakt natuurlijk.Dit zijn de poezenstoffen (ik ben een poezengek) uit de serie Besties van Tula Pink.
Het patroon verschilt niet veel in met dat van byAnnie. Dit tasje is snel te maken. 

De poezen op, daar lijkt het op een Escher achtige trappen.

Met het bekende engeltje.

De onderkant.


Aan de binnenkant zijn de randen van de rits netjes afgewerkt tussen de stoffen in.

Mijn strijkijzertje past hier perfect in.


Een klein, snel te maken opberg tasje. Ook leuk als cadeautje te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.