Bowl Me Over - Nightshade

 En als laatste tas uit de serie van de stoffen, een Bowl Me Over gemaakt. 
Nu is mijn serie tassen van deze stoffen klaar.
Het is een leuke bij elkaar passende set geworden.
De Bowl Me Over maken gaat mij steeds handiger af, ik maakte er ondertussen al een flink aantal.
Maar het blijft een leuke tas om te maken, met tussenpozen, dat wel.

En dit is de set compleet. Ziet dit er niet leuk uit? Een Bowl Me Over, Laptop Carrier, Easy Does It, Clam Up en een Stash and Dash.

De voorkant van de tas.

Onder de flap zit de magneet verborgen, waarmee de flap sluit.

Aan de binnenkant van de flap kun je het stiksel zien waar de magneet aan de binnenkant van de flap is genaaid. Aan de buitenkant van de tas zie je dit niet.
 
De achterkant heeft een groot ritsvak gekregen.

Dit vak is handig voor je sleutels en portemonnee.

De binnenkant.
Aan een kant van de binnenkant is een groot ritsvak gekomen.


Aan de andere kant van de binnenkant een laag meshvak wat in tweeën is gedeeld.

En de draagriem kreeg een comfortabel schouderstuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.