Bowl Me Over-Eenhoorns

 In opdracht maakte ik deze Bowl Me Over, de opdrachtgeefster leverde alle materialen, zoals hardware en de stoffen voor de tas. Om wat meer contrast tussen de stoffen te geven, had ik nog dieppaarse batik in voorraad die ik kon toevoegen. Het geeft net de tas even wat meer.

Ik vond het niet meevallen om de eenhoorns zo uit te stof te snijden dat zij mooi geplaatst konden worden. De eenhoorns zijn voor dit model tas wel erg groot.

Voor de achterkant kon ik een eenhoorn bijna helemaal plaatsen.
De kleur van de ritsen en hardware voor de draagriem heet, Gunmetal.

Op de voorkant heb ik de eenhoorn doorlaten lopen op de sashing boven de doorgequilte stof, achter deze sashing gaat de magneet van de flap verborgen. Voor fuzzy cutting was dit wel een uitdaging. 

Ook achter het ritsvak aan de achterkant van de tas gaat een eenhoorn verscholen.
Er is aan de binnenkant een groot meshvak met rits gekomen.

Aan de andere binnenkant een meshvak verdeeld in twee vakken.

Het schouderstuk voor de draagriem heb ik breder gemaakt. Als ik de smallere maat had genomen had daar nooit zo de kop van de eenhoorn op geplaatst kunnen worden. Om te zorgen dat de draagriem niet teveel gaat verschuiven ik in het schouderstuk doorgestikt, zodat de openingen smaller worden.

En ook de achterkant van het schouderstuk staan de eenhoorns.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.