En nog een laptoptas op verzoek gemaakt.

 Deze tas maakte ik voor Hetty, zij wilde graag een tas met uilen. De andere tas met uiltjes was al verkocht, maar ik had nog voldoende stof over om voor Hetty nog een tas met de uilen te maken.

De voorkant van de tas heb ik wat aangepast. De brede rand stof voor de rits heb ik naar boven geplaatst en de binding voor de rits naar beneden. Op deze manier kwamen de uilen beter uit. Het is een groot patroon op de stof en soms moet je wat verschuiven in het patroon om de patronen beter uit te laten komen. 

De achterkant heeft meer ruimte om de uilen goed uit te laten komen op de tas.

Het mesh binnenvak met rits.

Voldoende ruimte voor een laptop en andere dingen om in op te bergen. Zo is ook de leuke regenboogrits goed te zien.
 
De review van Hetty over haar tas.

"Ik quilt in de toekomst met chique! eerder dit jaar heb ik van Marinne Palmen de 2 kleinere zeer handige opbergtasjes gekregen, ik geloof niet dat ik die al eens heb laten zien hier. Nu heb ik er van Elisabeth Lenaerts de laptoptas erbij gekocht. Ze was zo lief om die nog deze week voor mij te maken en op te sturen, ze is een kei in deze grotere tassen! de lightpad en het multiboard passen er ruim in, dus ook superhandig voor mij, die graag alles compact wil hebben en toch alles bij elkaar. Beide dames dank ik nogmaals heel hartelijk!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.